8 godzin pełnych wrażeń i 5 inspirujących wykładów prowadzonych przez takich mistrzów motywacji, jak Katarzyna Miller, Miłosz Brzeziński, Olga Kozierowska, Dagmara Skalska czy Tatiana Mindewicz-Puacz, to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekały 16 czerwca 2018 r. na uczestniczki Power Day w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 350 kobiet, które chcą czuć się pewnie zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym.
Power Day to dzień dla kobiet i z myślą o nich. W związku z tym, w trakcie wydarzenia odbył się cykl wykładów i porad indywidualnych, poruszających tematy i sfery ważne dla kobiet. O tym, jak zbudować udany związek, który przetrwa lata, opowiedziała psycholożka, poetka i psychoterapeutka z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem – Katarzyna Miller. Z kolei trenerka i psychoterapeutka Tatiana Mindewicz-Puacz podczas swojego wykładu „Luz i tak nie będę idealna” wyjaśniła zebranym kobietom, jak odpuścić, zaakceptować siebie i dać sobie prawo do rozluźnienia, które daje siłę.
Z dużym zainteresowaniem uczestniczek spotkała się także prelekcja psychologa i autora wielu książek, Miłosza Brzezińskiego, który dawał wskazówki, jak przestać być naiwnym i nie dawać się nabrać, ale także jak budować zaufanie w relacjach z innymi ludźmi. Z kolei Olga Kozierowska, bizneswoman, dziennikarka, trenerka biznesu i ekspertka od życiowych zmian, zdradziła, jak wyjść z kryzysu i wyrwać się z błędnego koła. Dagmara Skalska – pisarka, blogerka i inspiratorka – podczas swojego energetyzującego wystąpienia przekonywała uczestniczki, że egoizm to nie grzech.
Power Day to jednak nie tylko inspirujące prelekcje, ale również obszerna część wystawiennicza, w której partnerzy wydarzenia, jak m.in. Philips, Acuvue, Vienna, Chias Superfoods czy Oceanic, zaprezentowali produkty przeznaczone dla kobiet. Panie biorące udział w wydarzeniu mogły skorzystać z porad makijażystów oraz zrobić makijaż na stanowisku marki AA, zakręcić włosy, zapoznać się z najnowszymi produktami gospodarstwa domowego i do pielęgnacji – na stoisku firmy Philips, a także – na stoisku marki Acuvue – zbadać wzrok, dowiedzieć się, jak dbać o oczy oraz jak odpowiednio dobrać soczewki.
Organizatorem Power Day jest Edipresse Polska SA. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Sukces Pisany Szminką. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie www.powerday.polki.pl
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/swieto-kobiet-czyli-power-day-2018-juz-za-nami